Ångest.

Jag känner mig dålig. Vill ut och springa, äta en frisk sallad och dricka bordsvatten.
För ungefär en halvtimme sedan mosade jag i mig en påse Polly. Nu känner jag mig som en strandad val.
Varför hetsar jag i mig en påse Polly? Kan man inte bara ta en näve ur påsen och nöja sig med det?

Fan.



Ingen som minns den gamla Pollyreklamen från 90-talet... eller var det senare?

-Bagna doyla peede weede. Jamjam?

http://www.youtube.com/watch?v=Xvyr4ILYPb4


Övrigt att rapportera, Harry Redknapp gjorde succé direkt på White Hart Lane, mycket glädjande. 2-0 mot seriens tyngsta lag, Bolton. Nu blir det SM-Guld.... typ.

Minns tillbaka på hur man försökte förklara Manchester Uniteds dåliga start för några år sedan, på ex antal matcher hade de fem förluster mot:

Blackburn
Liverpool
Arsenal
Newcastle
Chelsea

Tänk om det vore så enkelt att förklara Tottenhams misserabla säsongstart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0