Är det meningen

...att min handled inte ska bli helt korrekt igen?

Det är tyvärr så illa att jag inte kan cykla på min nya cykel.... och då är det illa, vill jag lova. Känner mig som en liten skolpojke igen. Minns när man var liten och fyllde år. Jag fyller på vintern (Februari) och ibland kunde man få "sommarpresenter" i födelsedagspresent, såsom skateboard, tennisracket och just cykel. Jag är ju så gammal så att när det var vinter, så var det verkligen vinter också. En vinter fick jag alltså en cykel och man bara väntade på att det skulle bli vår, så jag kunde åka ut och flasha med min nya limpförsedda cykel med chopperstyre. Lyckan varade dessvärre endast i en eller två veckor, eftersom jag bodde på Råby så var det inte med fördel man hade limpa på cykeln, den blev alltså snodd ganska omgående.

Nu bor jag iofs fortfarande på Råby, är tillbaka efter ett par år på fel sida svartån. Så cykeln står tryggt inne i rummet bakom mig i skrivande stund.
Jag planerar att parkera cykeln i garaget om kvällarna i framtiden, eftersom vi inte har någon bil längre så är det en alldeles ypperlig plats för en hoj!



Limpsadel och chopperstyre, sa jag!
Fuck me, man var ju king of the road, back in the days!



Kommentarer
Postat av: tomas

Köp en riktig cykel din jävla pajas och sluta trackasera mig. ;))))

2008-10-12 @ 04:14:21
URL: http://grymmast.net
Postat av: heltkorrekt

Inte helt korrekt.

2008-10-12 @ 10:32:39
URL: http://heltkorrekt.blogg.se/
Postat av: heltkorrekt

Jag har ju gjort det. Om du scrollar ner på sidan så kan du se en helt korrekt cykel.

2008-10-12 @ 10:34:49
URL: http://heltkorrekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0