Ars*nal - Tottenham 4-4

Helt korrekt!

Jag var bedrövad och kände mig en smula förbannad över att Hutton i Tottenham mer eller mindre bjuder Ars*nal på två mål. Ett av målen kom som ett knivhugg i ryggen efter att Tottenham hade reducerat till 2-3, man kände att Spurs var nära att komma ikapp och kanske rent av gå om. Då dräller Hutton med bollen och frispelar Adebjöjor så han kan skicka den vidare till  "FAN Persilja", som inte hade några större problem att hitta nätmaskorna.

Ridå, verkligen ridå, kändes det som och när matchen hade gått till minut nr: 80 så var kändes det verkligen tungt. Hutton var fortfarande på planen och jag ville bara stänga av TV'n.
Jenas hade mer eller mindre gett upp på mitten och Modric, slet ensam.
Av en slump, när de röda hade bytt in ett gäng defensiva spelare och det fortfarande står 2-4, bryter Tottenham. Jenas får bollen och kliver in ett par steg centralt två-tre meter utanför straffområdet. Jag hann tänka att "vad fan ska JENAS göra?", grabben har inte haft många rätt i andra halvlek... Jenas kunde skjuta den i borte krysset. Jag jublade faktiskt inte alls, varför vet jag inte, det var ju trots allt ett gäng minuter plus extratid kvar. Senast jag jublade så gjorde ju Hutton ass till en motståndare. Kanske var därför.

Jag väckte lillgrabben klockan 22.58.

Vilket jävla vrål jag fick till, taket höll på att lyfta. Lennon fipplar in 4-4 med mindre än en minut kvar av övertiden (4 min)!!

EUFORI! Kändes som att jag hade feber en kvart senare. Var så upphetsad.

Övrigt att notera; Emirate stadiums nidramsa mot Harry Redknapp. Eller deras försök att håna Spurssupportrarna med "One Harry Redknapp". Den sitter nog fortfarande kvar i halsen på dem.


Kommentarer
Postat av: Kompis från förr.......

Så, nu är även jag fan av dina kåserier. (alltså inte fan som fan utan mer som fan, eller ja..skit samma)

2008-11-01 @ 21:29:00
URL: http://www.bloggofmylife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0