Prekär situation.

Är hemma med yngsta grabben, sjukvårdsupplysningen trodde att han hade svinkoppor (trevligt namn på ett utslag).
Utslagen är nästan helt borta och enligt min hobbyanalys har han aldrig haft svinkoppor, men hans dagis var inte sugna att chansa. jag har själv varit sjukskriven för stukad handled och känner mig inte speciellt mycket bättre, vet helt ärligt inte om jag kan komma tillbaka till jobbet och köra till 100%.
Nu har jag gått och fått någon sorts förkylning på kuppen också. Hostade som en skadeskjuten iller i onsdags. Det värsta var att jag satt i en bil, utanför örebrotrakten när hostattacken började, på väg mot Mariestad. Hostan höll i sig i ungefär två och en halv timme. Inte helt korrekt att stå på en kall träläktare i en rostig ishall och hosta lungorna av mig, men vad gör man inte för sitt kära ishockeylag?
Visste jag att jag skulle får en hostattack modell större, hade jag givetvis sett till att få i mig en skvätt Cocilliana. Men eftersom mina luftrör lever ett liv för sig själv kan man aldrig riktigt veta när anfallet kommer.



Ikväll lär jag ta en skvätt, innan jag sticker iväg på matchen.

Kommentarer
Postat av: tomas

Det där är bra grejjer! Snurrar på fint om man tar en redig! :D

2008-10-24 @ 11:06:07
URL: http://grymmast.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0